Alexa, heerlijke meid. Doch hier hier het volledige verhaal.
Had enkele weken terug geen zin om GT of YY te bezoeken. GT te druk, YY was me niet goed meegevallen begin december (om diverse redenen : weinig klassemeiden, geen animo). Zeker al 2 jaar niet meer naar Babylon geweest, maar de nieuwe site is echt wel informatief en 1 goeie ontmoeting maakt je dag soms goed. Wilde ook es relaxen zonder gedoe, gepush (GT), es alle zorgen van me afzetten. De iets langere rit er maar bijgenomen, we hadden immers wat tijd...
Groot was mijn verbazing toen ik om 12.00 u aankwam en welgeteld 2 meisjes aanwezig waren. Had Rebecca zien foefelen met een klant op de bank en alleen Alexa was nog aanwezig, maar die was op de kamer. Jacqueline liet me binnen zonder te betalen, als ik minder dan 1 uur zou blijven moest ik maar 30 € betalen. Ze beloofde dat Duitse Laura nog wel zou komen (om 15.00 u) en verder? Op de site had ik mijn zinnen gezet op Zita, doch die was er niet en zou ook niet komen. Vreesde dus het ergste. Zo halfweg mijn sessie jacuzzi, sauna, biosauna kwam Alexa heel even naar beneden tijdens een 2uur durende sessie met een klant. Ik was gelijk verkocht. Klein, jong, heel slank, lief gezichtje, kleine borstjes... Dit zou mijn date worden vandaag! Besloot dus maar om boven naast de kamers te gaan wachten tot haar sessie ten einde was, om haar meteen te kunnen strikken. Niet dat er veel andere gegadigden waren, slechts 2 andere ijsberen aanwezig.
Het lukte wonderwel, Alexa kwam me beneden in het saunagedeelte zelf zoeken en zo trokken we naar een kamer. Heb een uur met haar gespendeerd en had een groot GFE gevoel. Lekker TZ, pijpen is heel zacht en redelijk diep, liet zich gewillig beffen. Neuken als met een vriendinnetje. Let op : Alexa doet geen FT, daar was ze heel duidelijk in!
Met een heel goed gevoel terug huiswaarts gekeerd, ondanks weinig ambiance (slechts 4 klanten gezien), heel weinig meisjes en flauwe catering. Ik ga er zeker nog terug!