Cuba libre
Toen ik Babylon binnenkwam, viel mijn (ons, ik spreek weer voor foots bij) oog op "die roste", daarover kunnen jullie meer lezen in Titi's topic, en mijn ook nog op 'sjagrijn Sherine', volgens mij het baasje van de twee.
Omstreeks zessen 's namiddags vertrokken deze 2 geile stoten 'naar de zus van' om om 21u terug te komen. Wat dus helemaal niet geschiedde. Ik had naar Foots moeten luisteren, nu heb ik die ganse periode "seksloos" blijven wachten op de perzische kat met haar rost vriendinnetje. Ik ben er niet aan tenonder gegaan, gelukkig maar. Intussen wel dolle pret met allemaal bekende rakkers gemaakt, Pica nog wat opgehouden, maar toen het besef kwam dat Titi en Perzietje niet meer zouden komen opdagen, stilletjesaan mijn voelsprietje (ik heb geen anaconda) zijn werk laten doen.
Ik loop after all toch maar mijn lul achterna. Mijn oog viel op Dunya's kopie, op Maya en Marlen. Dunya's kopie viel al snel af, om de poepsimpele reden dat ik ze domweg uit het oog verloor.
En tot overmaat van ramp was er een rij wachtenden franstaligen van Köln tot in marseille en terug voor May, de ex-topper van PSR. Het zou dus uiteindelijk Marlen worden, ik stond namelijk al lang terug geil, en was omstreeks 17u gemangeld door Titi.
De klok wees al na half elven in de avond aan. Hoog tijd dus om te hengelen naar de tweede geile stoot die een briefje van 50 wou ontvangen in ruil voor een beetje sex.
Merlen is echt en lief en leuk kind, ze speelt graag, is vrolijk en daagt ook graag uit, en is gewoon heel erg leuk, gedurende de ganse dag. Een pluim op haar Cubaanse (of is het PuertoRicaanse) hoed.
Foots was nog niet van bil geweest, en ik nog maar één enkel keertje. Tja, als er grietjes zijn die je beloven terug te komen, als Mercedes gaat lopen, kortom als de knapsten van de club het afdruipen terwijl het vol rakkers zit, dan kan je dit al eens een keertje voorkrijgen.
Maar er waren natuurlijk nog Maya, Merlen, de Dunya-kopij,.... en tijd hadden we nog genoeg....
Foots zal hier nog wel zijn ervaringen neerpoten van zijn ervaring met Cuba Libre, die lekker aan de melk hing.
Foots kwam terug met een 7, en ik wil toch niet wat hij wilde, maar ik hoorde dat zelfs hij had geneukt met haar. Ik wou dus gewoon even later mijn kans wagen met deze Cubaanse spetter.
Dolfie brak heel onwetend het ijs voor me. Ik kon mijn ogen niet geloven, maar die lelijkaard toverde daar wat Salsa-kunstjes uit dat lijf van hem, en werd behoorlijk moe van die Salsa, hij was trouwens al door de BMW kapot gemangeld, en liep er compleet verlebberd bij, de rest van de avond.
Dus Dolfie was aan het dansen geslagen met Marlen, die haar schoentjes uitdeed, en het beste van zichzelf gaf. Heerlijk, dat was zo geil dat ik gewoon die griet moest kameren. Geen ontkomen aan.
Toen ik (zeer toevallig ha ha) voorbij het salsa-dansende koppel liep, gaf Dolfie ze over aan me, waarvoor ik hem uiteraard van harte bedank.
Ik kon niks anders zeggen dan: "Ich kan nicht dansen, ich kan nur ficken." Merlen vond dit (uiteraard) zeer grappig, en keek me een beetje verbaasd aan en vroeg me of ik echt de kamer op wou. Neen, om te lachen, zei ik, en zo verdwenen we naar een kamer. Vraag me niet dewelke, wel weet ik dat ik een rode zonnebank ben voorbijgelopen om er te raken, en dat naast me een rakker en een griet serieus aan het faken waren, ik dacht onmiddellijk aan Badslippers.
De kamergang? In één woord FABALHAFT.
In meer woorden?
Goed.
Ze zoent zoals ik nog nooit ben gezoend, het pijpen en het neuken had ik eerst geen zin in.
Wat doe je dan op kamer? Wel, ik kan heel erg veel spelletjes met dit sexmonster.
Ik denk dat ze me tien minuten heeft gezoend om te beginnen, ik was compleet van deze wereld af, en dan heb ik haar gewoon verder haar zin laten doen.
Nek zoenen, afzakken naar tepels, piemeltje, spuugen op mijne kleine, balletjes likken, opzuigen, lekker nat trekken, en tongzoenen tongzoenen tongzoenen.
Ik heb haar ook lekker mogen vingeren, haar lekker mogen likken (neen, Foots, ik lik niet aan spleetjes, maar wel de rest van haar lichaam opgelikt).
Ik heb zeker tien minuten plat op de rug gelegen, zij spuugde gewoon op mijn piemeltje, ballen zodat alles kleddernat is, en dan lekker langzaam tot zeer hard rukken, hard, diep, zacht, met een vingertje aan het kontje, balletjes opzuigen, eikeltjelik.
Als allerlaatste heeft ze zelf het condoom genomen, is bovenop komen zitten en bereed me als een wilde. Erg geil. Net voordat het half uurtje voorbij was kroop ze van me af en moest ik haar doggieneuken. Wel, zij heeft mij afgeneukt, ik kreeg niet de kans te stoten, zij deed het werk, en maar blijven tongzoenen. Het gevoel? Wel, ik voelde hat als de strakste griet die ik ooit heb in mijn handen gehad, dus een heerlijke brok natte beton, die verdomd goed weet wat ik wil.
Toen ik bijna kwam, vroeg ik haar even te stoppen en vroeg haar naam.
Haar enige vraag was waarom. Omdat ik je naam wil uitschreeuwen van genot, lekker geil dier.
Daarop zoende ze me lekker verder en stootte me in drie keer klaar, en toen mijn laatste druppel eruit was, fluisterde ze 'Ich bin Marlen, Lilly Marlen."
In één woord: 9
Nadien nog lekkere aftersales en nog goed gelachen toen ze Anaconda wat plaagde, die griet heeft nog humor ook, en is echt een lief geil schepseltje. Top, top top, en dat betekent niet super super super
Update: Marlen heeft me vandaag een echte foto doorgestuurd, van toen ze nog in Cuba werkte