Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Ik hoopte vandaag Jenna te treffen, maar helaas. Ik zie dat ze ook van de AWL is gehaald...
Met Georgina had ik al eens eerder seks gehad in de kino en ook dit keer heb ik me daartoe laten verleiden. Leuke, spontane meid met een goed lichaam. Zekerheid van een goede sessie!
Ik heb onlangs een kamer met Georgina gemaakt die blijkbaar verscheen na een afwezigheid. Had haar eerder ontmoet, maar hield de boot een beetje weg. Bijna elke keer als we elkaar zagen, probeerde ze contact met me op te nemen en / of me te laten friemelen. Eindelijk toegelaten om een kamer te maken. Georgina is een mooie vrouw met een slank figuur en lang zwart haar. Uw service was prima, maar niet zichtbaar bij Mara. Een (tong) kus kon er nauwelijks vanaf komen en dan begint er op de een of andere manier een kleine rem te stijgen. De rest van het half uur in de kamer was prima: een normaal gefluit draaide een paar standen om klaar te zijn. Ik zou met haar naar de kamer gaan. Misschien wordt het de volgende keer beter. Je beoordelingen zijn ook iets anders. Aan de andere kant zijn er veel andere leuke dames die ik graag een beetje beter zou willen leren kennen.